lauantai 2. maaliskuuta 2013

Favorite outfits

Favorite outfits
  weheartit.com

 









 

















 
Britney Spears
Fantasy 
Midnight Fantasy 
 
Voisin ottaa noi kaikki!! :D Ihanii vaatteita 

Mitäs teidän lauantaihin kuuluu?:) Me ollaan oltu koko päivä kotona vaan lööpäilemas.
Ollaan kunnon datisperhe tänään.. Tai no mä dataan, Nikke pelaa pleikkaria ja Jade kattoo mun puhelimella piirrettyjä! :D
 Mä oon vähän rönsyilly ton mun dieetin kanssa ja mulla on vähän huono omatunto, varsinki, ku kohta soi ovikello ja sen takana seisoo pizzalähetti! UPS 
 No, mut kyllä tää tästä. Syön koko ens viikon sit salaattia !:D niinniin.


 
Hauskaa lauantai iltaa kaikille!


♥.lla Cami 
 
ihan ku me :D

 

4 kommenttia:

  1. ma tahto nahda sun perjantain ostokset;) t: sara mähän lupasin kommentoida(::::

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. niii onkiii, voitais mennä shoppailee joku päivä ;D

      Poista