maanantai 18. marraskuuta 2013

Juttua Jadesta ja vähän viikonlopusta

HELLOU!:)

Jade on alkanut yhtäkkii innostuu enemmän ulkonäöstään ja vaatteistaan, kuin ennen. Tuntuu jotenkin huvittavalta seurata vieressä, miten mun pikku tyttöseni näyttää jo niin isolta mallaillessaan itseään peilistä ja sovittellessaan eri vaatteita. Myös mun vaatekaapit on tongittu läpi. Kohtahan mä voin alkaa ostaa meille yhteisiä vaatteita?!
 No, ehkei nyt kuitenkaa.
 Nyt on ollut myös meikit testissä ja oon ollut ihan kauhuissani, et ei kai nyt ton ikänen voi alkaa vielä meikkailemaan. Onneks nää meikit on ollutkin ihan hetken innostuksia ja sekin johtui siitä, et Jade sai mun siskolta lahjaks luomivärejä, huulipunia ja hajuvesiä meikkipussin kera. Voitte vaan kuvitella mikä mummuhajuvesien tuoksu meillä on täällä välillä.. Yhtenä päivänä Jade ei suostunu lähtemään myöskään kouluun, jos ei saa laittaa huulipunaa ja luomiväriä. Meil oli niin kiire, et en kerinny jatkaa tappelua kauempaa ja Jade vetäs luomivärit silmiinsä. Jade on joskus aika tempperamenttinen luonteeltaan ja kun se jotain päättää, sen mieltä on vaikee enää yrittää muuttaa. Koulun jälkeen Jade kuitenkin alkoi hokemään sen päivän kurjia tuntemuksiaan sanomalla: "Oli kyllä huono päivä, oli kyllä niiiin huono päivä, meikitki levis!" Sen jälkeen Jade ei oo onneks enää halunnut meikata kouluun.  Huh.

Kuvia perjantailta, kun Jade keksi taas katsoa mitä äitin kaapista löytyisikään.
 Toi karvaliivi on nyt näköjään meijän molempien tän hetkinen suosikki.

Jadella on tuo pukeutuminen vielä vähän hakusessa. Onhan se ehkä hiukan omalaatuista käyttää sukkahousuja kaulahuivina..

Toisaalta, eipä toi sen kummempaa ollut, ku mun pikkuserkun lauantai-illan pukeutuminenkaan
Tovottavasti Tony ei nää tätä..

Olin siis lauantaista sunnuntaihin järvepäässä, ku Jaden mummi tuli hoitamaan Jadea meille. Haluttiin ystävän kans lähtee käymään jossain baarissa pitkästä aikaa, mut tää hyvinkään yöelämä ei innostanu, joten käytiin katselee millanen meno RT.ssä oli ja samalla käytii moikkaa siellä mun pikkuserkkua ja muita kavereita. Sunnuntai meni tosi nopeesti, söin krapulassa pizzaa ja menin aikasin nukkumaan :D Perjantainkin vietin vaan kotona Jaden ja siskon lasten kanssa herkutellen ja rentoutuen. 
Herkuista puheen ollen, tänään tehtiin diili työkaverin kanssa ja alettiin "herkkulakkoon". 
Ei siis enää mitää piirakoitten reunoja, pullia, leivoksia, keksejä, karkkia, suklaata ym, muuta ku vain yhtenä päivänä viikossa, mut silloinki vähäsen! Joka lipsumisesta joutuu maksaa toiselle femman. Mä lähin tähän mukaan oikeestaan vaan kannustaakseni tota mun duunikaverii, ettei se lihois ihan totaalisesti! :D No ei kai. Vitsi vitsi Sini. Oon ihan yhtä innoissani karistamassa näitä mun ylimääräisiä kiloja ku säki, haha:)

Loppuun vielä kuva perjantaista, ku jade oli taas vähä meikannu ja lukee serkkutytöille iltasatua..
 Ihanaa, ku Jadekin on oppinut jo vähän lukemaan


Hyvät viikonalut kaikille!



❤.lla Cami


3 kommenttia:

  1. Jade on niin suloinen. En tajua miten noin pienellä voi olla noin jumalaisen ihanat hiukset. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään tajuu, miten ne on niin paksutki vielä :) Pitäis niitä kyllä vähän leikata, mut Jade ei anna :D

      Poista