lauantai 8. helmikuuta 2014

VICTORIA'S SECRET

HELLO!


Ihan ekana kerron, en malta oottaa enkä pitää teitä jännityksessä, mut siis arvatkaa mitä ihanaa on tapahtunu?! 

TITTIDII, oon nyt laihtunu yhteensä 2,5 kiloo 4 viiikossa!! Oon super iloinen! :) Paitsi joo, jos ihan rehellisiä ollaan, ni oikeestihhan mä oon laihtunu vaan 1,5 kiloo, koska sillon alussa ku alotin käymään salilla, mun paino NOUSI kilolla ja oli ihan hirvee turvotus olo. Mut sit se lähtiki pois ja sen jälkeen paino on tippunu aika tasasesti gramma kerrallaa. Teitä (jos tätä nyt yleensäkkää sattuu kukaa lukemaan:D ) varmaan kauheesti kiinnostaa mun painon muutokset:D  Oon vaan nii innoissaan, et ihan ku muka malttaisin olla puhumattakkaan aiheesta.

Tää viimenen viikko oli oikeestaan aika ratkaseva, koska lopetin työt, ni on tullu myös syötyy pienempii annoksii, ku ei ookkaan enää niin nälkä. Oon myös keskittäny syömiset pääasiassa rahka-raejuusto meininkiin ja korvannu yhen välipalan protskujuomalla salin jälkeen. Aion myös alkaa korvaa yhen kotijumpan zumballa, jota teen siis ihan vaan sillä ostos tv.n dvd.n kautta. Oon tehny sen vasta kerran tällä viikolla ja ai vitsi se on kivaa ja yllätyin kuinka tehokasta se loppujen lopuks olikin. Ihanaa, ku omistaa naapurin joka sortuu tilailee ostos tv.n kautta vähän kaikkea, ilmeisesti :D Itehhän en pysty ees kattoo kyseistä ohjelmaa, koska tiiän et mul tulee yhtäkkii hirvee himo tilata joku kattila sarja tai jotkut kauheet trikoot, jotka muokkaa vartaloo tai muuta vastaavaa. Ainoo mitä mul on sieltä, on toi vatsavyö, Abtronic2. Sil pitäs saada kauhee sixpäkki ja kaikkee. En kyl tiiä toimiikse ollenkaa, koska oon käyttäny sitä varmaan 3 kertaa vuoden aikana..'


 Ai nii, mun piti tulla kirjottaa mun Victoria's secret hullutuksesta. Oon halunnu niin pitkään ku muistan, ni VS.n kaikkii tuoksuja ja rasvoja (Ja oi mä rakastan niitä PINK sarjan vaatteita!) ja erään kauniin työpäivän päätteeks päätin, et voisin kerrranki tilata niitä itelleni.  Esimerkiks sen kunniaks, ku työtki loppuu, ni vähän niinku palkintona mun raskaasta uurastamisesta siellä:D Nää on ihanan tuoksusia, mutkyl mä vähän petyin, ku ootin jotain tajunnan räjäyttävää tai sellasta :D





Hyvää viikonloppua!


❤.lla Cami

2 kommenttia: