perjantai 27. marraskuuta 2015

Mahapäivän ajatuksia

35WeeksPregnant


Heippahei, se olis vauvan tulo taas yhtä viikkoa lähempänä kuin viime viikolla. Eikö ollutkin hienosti päätelty!? :D Tässä oikeen järjenjättiläinen taas äänessä. No jokatapauksessa, nyt oon jo viikoilla 35 ja laskettuun aikaan oli tänä aamuna (vauvasovelluksen mukaan) enään 840tuntia. Sehän on ihan älyttömän vähän! Oon niin innoissani ja samaa aikaa jotenki peloissani. Tai ehkä enemmän tää on jännitystä. Sellasta ihan hyvää jännitystä. Voi ei, tää on niin ihanaakin samalla! Oon aivan sekaisin tästä vauvasta. Kohta kukaan ei varmaan jaksa mun juttujakaan enään, koska "hehkutan" vauvajuttuja vähän niinkuin joka tuutista. Teidän onni etten osaa käyttää snapchattia. se tästä vielä puuttuisikin. Mut totuus on se, et mun päässä ei tällä hetkellä paljoo muuta pyöri kuin vauvajutut. Ja vähän sisustusjutut, mut sekin tavallaan kuuluu raskauteen. Pesänrakennus meinaa. Ja ruoka mulla nyt on aina mielessä, mut tuskin tekään jaksatte kuunnella joka kerta mitä kaikkea oon tällä kertaa herkutellut tai leiponut. Ja sehän taas johtaa vuorostaan aina siihen, et alan puhumaan kuntoilusta ja siitä et kyllä mä vielä näytän. Musta tulee vielä joku kaunis päivä tosi sporttinen ja syön pelkkää terveysruokaa. En oo ihan varma uskottelenko sitä enemmän itelleni vai teille.. :D Saa muuten nähdä tuleeko alkuvuonna taas kuntoilukuume vai vaikuttaako vauvan tulo siihen. Palaudunkohan mä enää muutenkaa samalla lailla kuin Jaden raskauden jälkeen?! Huomasin meinaa yks päivä, et mähän oon pitänyt ihan itsestään selvyytenä, et kroppa palautuu ilman sen kummempaa duunia, mutta enhän mä muistanut etten mä enää ookkaan mikään 19 vuotias! :D Tällä kertaa voi olla, ettei se kroppa kiinteydy ja ne kilot karisekkaan niin leikiten ku Jade aikoina. No, se on sitten sen ajan murhe. Paitsi kyllähän mä vähän taisin aikaisemmin mainita, et aletaan sit vauvan kanssa jumppaamaan tai kotijoogaamaan. Sekään näky, jonka sain sillon mielikuvituksessa aikaseks mun joogailusta, ei enää hirveesti naurata. Mähän sanoin koko jutun oikeestaan ihan vitsillä mut nyt tajusin, et eihän tässä oikeesti taida olla muutakaan vaihtoehtoa. Siis jos palautua haluaa. Täytyy hankkia mulle ja vauvalle jotkut samallaiset veryttelyasut, ni on sitten kivempi jumpata.




Hauskaa viikonloppua!:)
 
 
 
 






.lla cami
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti