maanantai 28. joulukuuta 2015

Viimeiset masukuvat - Päivä2

Lähtölaskenta
TOINEN PÄIVÄ
 
 
 
Ihan hullua, taisin juuri ottaa viimeiset mahakuvat! En osaa sanoa oonko iloinen vai surullinen, mut taas on vähän haikea olo.. Nää raskaushormoonit on ihan varmasti asialla, tuntuu et herkistyn ihan joka asiasta :D Ei varmaan tarvi tiputtaa ku tomaatti lattialle, ni mulla tulee pahamieli sen puolesta. No mut okei, tiistai aamuna on kyl pakko ottaa vielä ainakin yks lähtökuva, mut sen jälkeen en pysty enää ottamaan viikottaisia mahapäivänkuvia tai muitakaan. Tai siis voisinhan mä mahaa kuvailla, mut ei siellä enää kukaan olisi, eikä olisi mitään järkeä kuvailla pelkkiä jäljelle jääneitä makkaroita. Ja heti ku ton sanoin, ni oikeestaan siinähän on erittäin paljon järkeä.! :D Mähän voisinki tästä lähin kuvailla joka viikko mahaa sillein niinku -palautumisprosessimielessä-. Siis ihan vain omaksi ilokseni, että älkäähän pelätkö, en aio julkaista niitä täällä blogissa :D Mut tänne sen sijaan voisin alkaa korvaamaan mahakuvat joka viikkoisilla vauvakuvilla, jotka on varmasti muutenkin miljoonasti ihanempia ku mun mahakuvat 
Vauvakuvilla. Voi ei, kuulosti ihanalta. Mulla on kohta vauva, enkä vieläkää meinaa tajuta sitä. Nyt voi kyllä jo sanoa, et on alkanut vähän jännittämäänkin. Sillein hyvällä tavalla. Jännitän ehkä vähän samalla tapaa ku jännittäisin etelänmatkaa. Sillein innokkaana ja niin et pelkää menettävänsä yöunet, jos liikaa ajattelee asiaa
Mä niin toivon et kaikki menee vain hyvin ja vauvalla on kaikki hyvin
PS. Enään kaksi yötä vauvan tuloon
 
 


.PS.ULKONA ON LUNTA
PPS. Oon niin innoissani lumesta et muokkasin kuvatkin lumiseksi
PPPS. Ehkä mun vauva syntyy sittenkin keskelle ihanaa lumista talvea ❤
PPPPS. Toivotaan ettei lumet sula
PPPPPS. En ikinä kirjota enää tähän aikaan blogia, huomaa et oon väsynyt ja jututkin lipsuu, mut oli pakko saada toisen päivän lähtölaskenta tänne :D




HYVÄÄ YÖTÄ
xoxo
 
 
 
 
 
❤.lla cami
 

7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Ihania nää masukuvat ♡ Täällä pidetään peukkuja, että kaikki menis hyvin ja varmasti meneekin :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa camilla kohta sulla on pikkunen nyytti sylissä :) Siis mä näin susta viime yönä unta, ihailtiin sun masua ja puhuttiin mun vauvakuumeesta :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on, ihanaa!! <3 :) Ja eikä mikä uni, hahaha :DD Ehkä se ennakoi tulevasta ja kohta sullaki on taas vauva ;D

      Poista