keskiviikko 20. tammikuuta 2016

JAMIEL - 3viikkoa

 
Moi! Me juhlittiin eilen Jamielin 3viikkoispäivää :) Jamiel pääsi sen kunniaks ekaa kertaa käymään kaupassa. Käytiin mun kaverin ja sen lapsen kanssa Lidlissä tekee ruokaostoksia ja Jamiel käyttäytyi oikein nätisti. Jamiel istui ostoskärryihin laitetussa turvaistuimessa ja lopuksi pääsi vielä mun ystävän syliin. Mä taas keskityin täyttämään ostoskoria ku mikäkin nälänhätään joutuva. Vähän harmittaa, etten edes muistanut ottaa jamielista -ekaakertaakaupassa-kuvaa.
 
 
 
 
Huh, mä oon jotenkin tosi väsynyt tällä hetkellä. Ei sillein, et Jamiel olis mitenkää enemmän valvottanut mua, mut ite en oo vaan malttanut aamuisin nukkua tarpeeksi. Oon alkanu heräämään Jamielin viimeisen "yö"syötön jälkeen, siinä viiden kuuden välissä ja nyt tää alkaa jo vähitellen tuntumaan. Taidan repästä ja ottaa nyt päikkärit Jamielin kanssa. En oo yleensä yhtään päiväuni-ihmisiä, mut nyt on pakko ottaa pienet levot! Ehkä alan harrastamaan päiväunia. Kuulostaa ainakin tällä hetkellä ihan parhaalta idealta. Harrastuksesta tuli mieleen, et kokeilin eilen varovasti vähän jumppailla. Ekaa kertaa pitkiin aikoihin laitoin lihakset työskentelemään muutaman kyykkysen verran :D Oon aivan rapakunnossa. Ei ihme että väsyttää, kun liikunta on ollut nollassa ja mun terveellinen syöminenkään ei ole lähtenyt vielä käyntiin.
Mulle on meinaan jäänyt raskauden ajalta pahatapa. Loppu raskausaikanahan nukuin huonosti ja heräsin yöllä herkkuhimoissani syömään makeeta.  Eikä siinä mitään, mut nykyään ku herään syöttämään Jamielia, ni oon jatkanut tätä rituaalia! Oon joka yö syönyt vähän lakuja tai suklaata. Viime yönä söin keksejä. Oon pettynyt. Oon surkea ruokavalioihminen.
Tähän tulee muutos. En halua olla väsynyt, mut kai sitä nyt väsyy, jos syö yöllä karkkia eikä nuku tarpeeksi. Nyt riitti. Täytyy tehdä joku ansa mun karkkipiilolle, etten mee sinne enää yöllä. Joku ämpäri joka heittää vettä mun päälle ku avaan kaapin. Ei jestas.
 
Hassu juttu muuten. Kuuntelen radioo ja ne puhuu siellä parhaillaan ruokavaliosta, väsymyksestä ja hormoonitasapainosta ja siitä, et on ihan turha ihmetellä väsymystä jos ei nuku kunnolla! Tää on varmasti joku merkki, et mene cami nukkumaan äläkä niuhota siellä  Ihanaa, nyt otan Jamielin kainaloon ja sukellan hetkeks peiton alle. Hyvää yötä
 
PS:
Jätän teille loppuun pari Jamielin 3 viikkoiskuvaa, jotka me otettiin eilen :)
 
 
 






.lla cami




4 kommenttia:

  1. Hän on niin söpö!

    Koitas nukkua välillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on <3 Joo mä koitan, ainaki yöllä! Teinkin jo postauksen miten mun päiväunet meni, hahah :D

      Poista
  2. Kyllä nyt alat harrastaa niitä päikkäreitä! Ite nukuin ihan mielelläni vauva aikana lasten kanssa, kun tunsin itteni ihan nuutuneeksi :D

    Jamiel on kyllä ihana hurmuri <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sitä täytyy tosissaan alkaa treenailemaan, jos tuntuu väsyneeltä :)

      Ja niinpä, Jamiel on <3

      Poista