maanantai 8. helmikuuta 2016

Valokuvausta


Moi! Mä oon ottanut Jamielista tosi paljon valokuvia. Tykkään hirveesti valokuvailla ja haluun tallentaa mahdollisimman paljon kuvia muistoiksi vauva-ajalta ja ylipäätään kaikesta. Oikeestaan mähän aloitin Jamielin kuvaamisen ennen ku toinen oli vielä edes syntynyt. Kaikki ne mahakuvat meinaa ja niitähän riittää :D Jade ajalta mulla ei oo yhtään raskauskuvia, ni nyt on kiva ku on raskausajaltakin muistoja kuvien muodossa. Ainoo vaan, et käytän kuvailussa aina puhelimen kameraa ja se nyt ei oo mikään paraslaatuinen kuvien suhteen, vaikka nimenomaan valitsin kännykän sillä perusteella, et kameran on oltava hyvä. Honor seiskan kamerassa on huikeet 20 megapikseliä, mut kuvalaadussa ei siltin niin kauheesti kehumista ole tai sit mä en vaan osaa. Viimeistään muokkausvaiheessa saan niistä välillä ihan mössöä, varsinkin jos kuvatessa on vähänkin hämärää. Joskus mä kyllä repäsen ja satsaan siihen järkkäriin!




No se siitä, tulin oikeesti kertoo yhdestä kauniista lauantaiaamusta, ku mun vanhin isoveli ja sen vaimo tulivat helsingistä kahvittelemaan. Tarkalleen kaks lauantaita taaksepäin, ku Jamiel oli kolme ja puoliviikkonen. En ollut nähnyt Janii ku viimeks syksyllä, kun se kävi esittelee mulle ihanan tulevan morsiammensa, joten oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa ja tälläkertaa vielä tuoreena avioparina. Nyt mä sain vuorostani esitellä niille mun vauvan ja koko aikahan siinä sitten menikin Jamielin ympärillä pyörien. Janin vaimolla sattui olee järkkäri mukana ja innostuttiin kuvailemaan Jamielia oikeen urakalla. Me kuvattiin Janin kans lisäks vielä puhelimilla ja Jamiel nautti kaiken keskipisteenä olosta, eikä sitä näyttänyt yhtään vaivaavan vaikka vaihtelin vaatteita ja siirreltiin eriasentoihin. Selkeetä malliainesta! :D Oon keksiny Jamielille jo hirveesti tulevaisuuden ammatteja. Niitten mukaan Jamielista olis tulossa jo jääkiekkoilija -seuraava Teemu Selänne, muusikko, vaatesuunnittelija, malli, näyttelijä ja laulaja. Ei yhtään siis suurempia odotuksia täällä :D Tää kertoo vaan sen, et mä uskon Jamielin kykyihin. Ajattelen, et tästä pojasta on vaikka mihin, mut ei mua haittaa jos Jamiel ei haluukkaan pelata lätkää tai suunnitella mulle kalliita designlaukkuja. Jos se haluaakin ryhtyä vaikka kirjastonhoitajaks, golffinpelaajaks tai huuliharpun soittajaks, ni en mä estele. Mä rakastan Jamielii ihan yhtä paljon jokatapauksessa.




Mun veli muuten lupas ostaa Jamielille lätkämailan. Mähän voisin sit kesällä yrittää kalastaa siihen Teemun nimmaria, jos se sattuis olee vaikka samaan aikaa hangossa jossain venetapahtumassa! :D Jamiel tulis varmaan tosi iloiseks ja vois saada jotain alitajuista johdatusta lätkän peluuseen. Hahah. Tästä tulikin mieleen, et jos tulee pahapaikka, ni mähän voin käyttää Jamielia joskus tekosyynä. Siis jos sattuis tilanne, et ihan välttämättä haluan nimmarin joltain mun idolilta tai muuta vastaavaa. Tai sit voisin sanoo et "Hei moi, voidaanko ottaa yhteiskuva, mun poika on niin kova fani". Haha. No ei vaa, emmä niin törkee oo ja tuskinpa mä muutenkaa ihan hetkessä törmään esim. Vin Dieseliinkään.

Kuvina toimii muutama yhteiskuva Jamiel ja musta, joita Janin vaimo lähetti eilen :) Harmi kun ei osannu varautua, et kuvataan niin paljon. Olishan se meinaa kiva ku ois itsekkin ollut vähän edustavamman näköisenä, eikä ihan aamurajähtäneenä. Kuvia oli valtavasti, joten laitan myöhemmin erikseen pelkästään Jamielista jonkun muun postauksen ohessa.

Hyviä viikonalkuja! :)







.lla cami




2 kommenttia: