tiistai 15. tammikuuta 2013

..about me


Päivitetty 7.1.2014





HELLO!

Tuli just mieleen, et voisin varmaan esitellä itsenikin tässä blogissa! :D




- Nimeni on siis Camilla :) 
- Instagram camilla_emilee

- Asustelen onnellisesti yhdessä tyttäreni kanssa, ihan kivassa kerrostalo kaksiossa.

- Jade (tyttäreni) on mun elämäni tärkein ja rakkain ihminen

- Lapseni viettää noin joka toinen viikonloppu myös isänsä luona.

- Olen opiskellut hotelli-, ravintola- ja catering-alaa ja valmistuin toukuussa 2012. Oisin halunnut ensin tarjoilijaksi, mutta kokit saa kuulemma enemmän palkkaa.

-Mä en usko et teen ikinä kokin hommia työkseni, joten se siitä.

-Viimeisimpänä työskentelin kahvilassa 2014 vuoden tammikuun loppuun. Tällä hetkellä etsiskelen töitä ja mietin mitä haluun elämältä, noin yleensäkkin.
-Työskentelen tällä hetkellä kahvilassa ja mietin edelleen mikä ois se mun "oikea" ala. 
(päivitetty 28.1-2015)


-Rakastan  ❤ Ruokaa ❤ Sisustamista ❤ Vaatteita ❤ Kenkiä ❤ Shoppailua  ❤ Kynttilöitä ❤ Kesää ❤ Laulamista ❤ Musiikkia ❤ Kahvia ❤ ja punkkua :D


- Luonteentani oon sellanen "epäsuunnitelmallinen" , tykkään mennä päivä kerrallaan, enkä suunnitella etukäteen kaikkea valmiiksi, vaan toimin yleensä hetken mielijohteesta ja mut on välillä liiankin helppo suostutella kaikkeen mukaan.

- En pidä yksin nukkumisesta

-Enkä maksalaatikosta ja sienistä, vaikka muuten oonki aika kaikkiruokainen :D

- Mua joutuu lähes aina oottaa ja oon myöhässä joka paikasta ja unohtelen tärkeitä ja vähemmän tärkeitä asioita..

-Saatan suuttua nopeasti, mutta lepyn vähintään yhtänopeasti, ku suutuinkin. Inhoan riitelyä.

- Siivoan joka päivä, ainakin vähän. 

-Mulla iskee aina hetkittäin kaikennäkösii intoja, kuten sisustuskuume, vauvakuume, koirakuume, tatskakuume, kuntoilukuume ja vaikka mitä kuumeita :D 

- Oon tasan puoltoista metriä pitkä! (kuulostaa pitemmältä, ku sanoo sen noin)


- Yritän syödä terveellisesti ja tavoitteenani on saada itteni kesäkuntoon. Tarkoittaen, ei pelkkää laihtumista vaan myös vähän lihaksia.

 -Tää alkaa muodostua ihan mun perinteeks. Yhtäkkii alkuvuodesta saan hirveen kuntoilukuumeen, haluun olla hyvässä kondiksessa ja saavutankin jotain tuloksia, mut sit tulee kesä ja unohdan koko jutun :D

-Tykkään myös blogin kirjoittamisesta (vaikka kirjotankin välillä vähän mitä sattuu hömppää) ja se piristää mua. Blogien lukulistakin on iso ja niiden lukemiseen sais ihan helposti menee vaikka koko päivän.





No, siinä oli ainakin joitain perus asioita musta, mitä tuli mieleen tällä hetkellä:)










❤:lla Cami


-
-

2 kommenttia:

  1. Ihana cami (: Senki nättimys ja sähän oot jo kesäkunnossa!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) ..kyl mun pitää vähän kuitenki treenailla:D

      Poista